Mi az Amadeus music & advertisement?

Reklámpiaci zenei koncepciómenedzsmenttel foglalkozó szakmai kollektíva.

Közös nevező: a zene

 

Elkerülhető-e, hogy egy konzervatív márka úgy környékezze meg a tizen-huszonéveseket, hogy közben nem válik automatikusan nevetségessé? Nem lehetetlen küldetés – feltéve, hogy előbb megtanul folyékonyan beszélni a fiatalok nyelvén. Persze ha nem akarja, hogy körberöhögjék az akcentusa miatt, jobb, ha inkább beszerez egy native speakert tolmácsnak. Ez utóbbi történt az OTP Junior arculatváltásánál.


A hazai pénzintézetek nagyöregje maga helyett zöldfülűeket küldött a frontvonalba: arculattervező pályázatot hirdetett a képzős egyetemisták körében – és nem bánta meg. A verseny győztese a másodéves Borzák Márton, aki nem aprózta: tüneti kezelés helyett mindjárt teljes vérátömlesztést eszközölt a márkán. Az alapsziporka szerint a fiatalokat összeköti a zene, ha tetszik: ez a közös nyelvük – „lefordította” hát a pénzt a zene nyelvére. Bővebben: felrobbantotta raszterpontokra, majd a pontok színtartományaihoz hangsávokat rendelt. Az eredmény: a pénz ritmusra mozog, az arculat pedig dinamikusabb már nem is lehetne. Alighanem ennek is köszönhető, hogy a szokásos prospektus-printhirdetés-banner kombó mellett a vadonatúj dizájnnal lépten-nyomon találkozhatunk majd a zenei fesztiválokon, sőt: az OTP Junior – Adidas Streetball Challenge-en is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kampány tehát a tervek szerint nagyot fog szólni – ennek ellenére nem az OTP az első hazai cég, amely örömmel konstatálja: ha verebet nem is, mást nagyon is lehet fogni dobbal. A „valamiből zene”-ötletet ugyanis itthon már egyszer sikeresen elsütötte a T-Mobile. A fotókból komponált csengőhangok, az ún. Youzzikok által megcélzott korosztály pedig nagyjából lefedte az OTP Junior célcsoportjáét…

Címkék: zene pályázat bank pénz music t mobile otp borzák youzzik

A bejegyzés trackback címe:

http://amusic.blog.hu/api/trackback/id/tr692038087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

solymikata 2010.06.28. 18:00:55

Mindenképpen jó ötletnek tartom, hogy ha újat, igazán újat akar valaki hozni a reklámpiacon (ezesetben az OTP), akkor nem a megszokott kreatívokat gyűri, gyúrja, hanem friss szemlélettel rendelkező fiatalokat bíz meg. A postban ismertetett megoldás ékes bizonyítéka ennek!