Mi az Amadeus music & advertisement?

Reklámpiaci zenei koncepciómenedzsmenttel foglalkozó szakmai kollektíva.

Zenei produkció kampánya vagy már maga a produkció?

Ezt a kérdést feszegeti a Nine Inch Nails Year Zero lemezének kampányával foglalkozó neoszkópos elemzés.

A sokszoros díjnyertes kampány (2007) igazából nem is kampány, hanem már a szórakoztatás, tehát a termék (művészet?) része.

Trent Reznor, a(z azóta megszűnt) Nine Inch Nails együttes formáció frontembere nem csak arról híres, hogy minden berögzült kategóriát felrúg, összemos, újradefiniál - így a reklámkampányt is, mint olyat. Hanem, hogy a legelsők között volt és van, aki az (illegális) zeneletöltés ellen nem harcol, hanem új üzleti modellt keres/talál a helyzethez.

Mutatja az utat, s az örök világosság fényeskedjék nekünk!

 

Címkék: nine inch nails reklámkampány year zero legális zeneletöltés

A bejegyzés trackback címe:

https://amusic.blog.hu/api/trackback/id/tr211874571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solymikata 2010.03.31. 08:18:59

NIN kampánya fontos momentuma volt, hogy "...fittyet hányt a kiadói érdekekre..", és a kampány sikere nagyban függött ettől. A kérdés, mennyien tudják vagy akarják ezt meglépni. Magyarországon most tavasszal indult egy hasonló kezdeményezés a Belga tájáról, ami szerint ingyenesen lehet letölteni az oldalukról a következő megjelenő 4 albumot, és megvásárolni elsősorban koncertek után lehet majd, Pendriveon.

Tetszik a blog, várom a folytatást!