Mi az Amadeus music & advertisement?

Reklámpiaci zenei koncepciómenedzsmenttel foglalkozó szakmai kollektíva.

Music snack

A kupongyűjtögetés szerelmeseinek – mert ilyenek is vannak – szól az ausztrál “The Smith’s Snackfood Company” kampánya idén júniusig. Doritos, Cheetos, Burger Rings zacskókhoz mellékelt kupon beváltásával 1 millió MP3 track közül választhat egyet (zacskónként!) minden  fogyasztó.

További érdekessége a projectnek, hogy a “chip sync” névre keresztelt applikáció révén minden felhasználó elkészítheti a “saját” dalát is. A mexikói ízesítésű Doritos zacskóra kattintva (némi fogalomzavart sem nélkülözve), szamba alap indul, más zacskó esetén pop, rock stb. Erre szóló instrumentumok és szöveg részletek is rákeverhetők. Az eredmény pedig megosztható a Facebookon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A repertoárt a Sony Music Entertainment helyi leánya állja. Lévén, hogy ingyen vacsi még “odalent” sincsen, tehát a tartalmak költségét valakinek (nevezetesen a Smith’s marketing osztályának) állni kell. Következésképpen az árazás kisebb elemzést követően felkeltette kíváncsiságunkat. Ugyanis: az 1-2 eurónak megfelelő ausztrál dollárt kóstáló termékekbe meglehetősen szűken férne bele egy track ára. Persze, diszkont, flottakedvezmény stb. Értjük. De még így is szűk. Valószínűleg az árazás hasonlóan alakulhatott a Kit Kat nagy-britanniai kampánya esetében is: itt is egy termék – egy dal akciót kommunikált a cég. Tudomásunk szerint jelentős sikerrel!

Címkék: burger rings doritos cheetos sony music chip sync

A bejegyzés trackback címe:

https://amusic.blog.hu/api/trackback/id/tr341913273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidagabesz (törölt) 2010.04.12. 16:59:48

FMCG szektorban divatos a „népeket mozgató” oldal. A Dreher is hasonlóképpen kommunikált tavaly, az „annyiavilag”-val. Nekik nem jött be… Hozzátartozik az is, hogy a Dreher site-ja nem ennyire szórakoztató, és az is, hogy egy teljesen más földrészen vagyunk a Doritostól. A Doritos, Cheetos, Burger Rings játéka jobban irányítja az embert a szórakozás és kreativitás felé, tehát minden esélyük megvan rá, hogy nagyon durrantsanak.

solymikata 2010.04.12. 17:59:36

A Doritos nem szokott csak úgy mellényúlni. 2009-ben Hotel 626 nevű pc-s szerepjátékkal is óriási sikereket ért el.