További érdekessége a projectnek, hogy a “chip sync” névre keresztelt applikáció révén minden felhasználó elkészítheti a “saját” dalát is. A mexikói ízesítésű Doritos zacskóra kattintva (némi fogalomzavart sem nélkülözve), szamba alap indul, más zacskó esetén pop, rock stb. Erre szóló instrumentumok és szöveg részletek is rákeverhetők. Az eredmény pedig megosztható a Facebookon.
A repertoárt a Sony Music Entertainment helyi leánya állja. Lévén, hogy ingyen vacsi még “odalent” sincsen, tehát a tartalmak költségét valakinek (nevezetesen a Smith’s marketing osztályának) állni kell. Következésképpen az árazás kisebb elemzést követően felkeltette kíváncsiságunkat. Ugyanis: az 1-2 eurónak megfelelő ausztrál dollárt kóstáló termékekbe meglehetősen szűken férne bele egy track ára. Persze, diszkont, flottakedvezmény stb. Értjük. De még így is szűk. Valószínűleg az árazás hasonlóan alakulhatott a Kit Kat nagy-britanniai kampánya esetében is: itt is egy termék – egy dal akciót kommunikált a cég. Tudomásunk szerint jelentős sikerrel!