Ahogy melegszik a levegő, úgy jön el menetrendszerűen itthon is a music-driven (vagy annak titulált) kampányok ideje. Az idei szezon egyik első fecskéje az örökzöld Sport szelet.
A Papírpárbaj névre hallgató promóciót egy az egyben a zene viszi el a hátán. Van egy adott, masszív alap, a Sport szelet lojális rajongótábora, amelyet a zene, mint a kampány fő kohéziós ereje igyekszik egyesíteni. A koncepció ügyesen, szinte észrevétlenül mossa el a „régi” Sport-kedvelők és a zöldfülű sportosok közötti határt. (Ha egyáltalán van ilyen, hiszen ehhez a retrómizéria túl gyakran üti fel a fejét.) A „párbajban” ugyanis az élőzene és a DJ-szettek hívei igyekeznek megvédeni igazukat – csokipapírjaik ellenében leadható szavazataikkal. Az ellentét persze kamu, hiszen a „háború” a terebélyes Sport-umbrella alatt dúl, rafináltan összehozva és csevegésre bírva a két tábort – a microsite-on túl a közösségi médiában is. Végül is: a szeretetnél és a gyűlöletnél kevés dolog hozza össze jobban az embereket…
"Vájtfülűek" számára a sztorin kívül a kampány hozzáadott értéke lehet érdekes. A szokásos nesze semmi, fogd meg jól porhintés helyett ugyanis ez a promó a zenéről (is) szól. A userek a microsite csinos, kétcsatornás rádióján ingyen hallgathatják kedvenceiket, élő sztárchaten léphetnek velük kapcsolatba, a közösségi felületeken (beleértve a Facebook mellett a YouTube csatornát is) pedig bennfentes és/vagy a rajongók által lefülelt zenei infók, videók, letöltési lehetőségek között mazsolázgathatnak. Nyilván nyerni is lehet mindenféle szokványos kütyüt (hiába, botfülűek is lehetnek édesszájúak) – a mi nézőpontunkból viszont inkább a kampány záróakkordja (sic) érdekes. A szavazatok összesítése után ugyanis a győztes bandák vagy DJ-k természetesen egy bulit is abszolválnak, amelyre szintén belépőket sorsol a csokimárka. Magyarul: a kellemes lehet a hasznos szerves része is, nemcsak (a nemszeretem korszellemnek engedve) az utánfutója.